FANDOM

Slowa-swiatlosci-b-iext26522883.jpg

Polska okładka książki

Sanderson-SA2-WordsOfRadiance thumb-2-.jpg

Angielskie wydanie książki

Słowa światłości – drugi tom cyklu Archiwum Burzowego Światła, epickiej serii fantasy stworzonej przez amerykańskiego pisarza Brandona Sandersona.

Książka przedstawia dalsze losy poznanych wcześniej bohaterów: Kaladina, Shallan oraz rodziny Kholinów. Zbliża się spustoszenie. Czy zdołają przeciwstawić się nadciągającej burzy?

Streszczenie Edytuj

Świetliści rycerze muszą znów powstać. W końcu wypowiedziano starożytne przysięgi, spreny powracają. Ludzie szukają tego, co zostało utracone. Być może ta misja ich zniszczy. Wiatrowy zagubił się w strzaskanej krainie i balansuje na granicy między zemstą a honorem. Tkaczka światła, którą powoli pochłania przeszłość, poszukuje kłamstwa, którym musi się stać. Kowal więzi, zrodzony z krwi i śmierci, teraz próbuje odbudować to co zostało zniszczone. Badaczka, od której zależą losy dwóch ludów, zostaje zmuszona do dokonania wyboru między powolną śmiercią a straszliwą zdradą wszystkiego w co wierzy. Najwyższy czas, by się przebudzili, nadchodzi bowiem wieczna burza. I przybył skrytobójca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki