FANDOM

Renarin Kholin – drugi syn Dalinara, brat Adolina. Od dzieciństwa, cierpiał na wiele ciężkich chorób, które osłabiły jego orgaznim. Z tego względu, w otaczającym go społeczeństwie utwierdziło się przekonanie że posiada słabszą krew. Nie posiada własnego odprysku do czasu trwania drugiej części sagi. Jego brat wygrywa dla niego ostrze, pojedynkując się na arenie. Pancerz otrzymuje od swojego ojca, gdy ten odsuwa się od działań wojennych.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

Jest to cicha i tajemnicza osoba, która żyje w cieniu swojego brata. Jest znany ze swojej inteligencji. Cierpi na brak pewności siebie. Potrafi bardzo dobrze maskować swoje emocje, co udowodnił wiele razy podczas rozmów na królewskim dworze. 

Nie ma problemów z wykonywaniem poleceń, bez względu na ich treść. Chcę udowodnić swoją wartość dla otaczających go ludzi. Jest to ciężkie zadanie, gdyż społeczeństwo w, którym żyje ponad wszystko ceni sobie sztukę wojenną. 

Mimo swoich wad, jest bardzo odważnym człowiekiem. Pokazał to podczas polowania na Przepastną Bestię, kiedy to jego ojciec podczas walki spadł ze swojego wierzchowca. Renarin, narażając własne życie ruszył mu na pomoc. 

RodzinaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki